I am a customer of Bodhost a week ago, the English is not my main language, I try to learn every day and I said that because the support team have had patience as well as solve all my questions about my server Hammering , have so far met my expectations and I hope the service we provide is the best that I can offer my customers :dancing: , as well as in this short time I made friends like Ronan is a great support for me in managing my server, I wait throughout the day to consult directly to him by night when he gives support, thanks my friend Ronan

by patience you have to me.
From México
Jose Alvarez Topete
-----------------------------ESPAÑOL / SPANISH-------------------------
Soy cliente de Bodhost desde hace una semana, el ingles no es mi lenguage principal, trato de aprender cada dia y esto lo comento por que el equipo de soporte me ha tenido paciencia ademas de solucionar todas mi dudas respecto a mi servidor, hasta ahora han cumplido con mis espectativas y espero el servicio que me brindan sea el mejor que pueda brindar yo a mis clientes, ademas que en este corto tiempo hice amigos como Ronan que es un excelente apoyo para mi en el manejo de mi servidor, al grado que espero todo el dia para consultarlo a el directamente por la noche cuando el da el soporte, gracias amigo Ronan

por esa paciencia que me haz tenido.
desde México
Jose Alvarez Topete